Bag Cath Kidston Naaiboek


Gisteren heb ik eindelijk deze zak afgemaakt. Het komt uit het boek van Cath Kidston's Naailes voor beginners. Het is echt een super goed boek als je nog maar net begint met naaien, alles is heel goed uitgelegd en er zitten ook makkelijkere patroontjes in. Plus de patroontjes zijn gewoon super schattig met de leuke stofjes!

Als je het boek koopt zit er ook al stof bij die op de juiste maat is gesneden om de tas vanop de voorkant te maken. De beschrijving was heel heel duidelijk en niet zo moeilijk om te maken. En na toch een beetje geknoei is het me gelukt om de tas juist in elkaar te zetten.

De bag was wel kleiner als dat ik had verwacht en vooral het lint dat erbij zit is heel kort. Zo lijkt het een beetje op een tas voor kleine kindjes. Maar ik heb gewoon het lint eraf gelaten en nu is het precies een hele grote pennenzak, ideaal om wat schilderspulletjes of je haakgerief in op te bergen.

In het boek staat er ook nog een variant op deze tas, dus misschien ga ik die ook nog maken, maar dan misschien op voorhand wat vergroten en dan zou het echt een hele leuke handtas zijn.