Nieuw camera hoesje

Zoals je misschien al wel weet heb ik enkele weken geleden mijn eigen camera gekocht. En een week geleden heb ik dit camera hoesje besteld op eBay voor mijn camera, de Samsung NX 3000.

Het is gemaakt van leder, waarschijnlijk wel geen echt voor deze prijs, maar het is een zeer goede kwaliteit en handig om te gebruiken. Ik vind het heel handig als je je camera meeneemt hang je het gewoon rond je nek, en als je een foto wilt maken is het hoesje er heel snel afgehaald. Maar toch wordt de lens beschermd. Het is veel handiger als zo een grote tas waar je eerst je fototoestel moet uithalen en dan pas een foto kan maken.

Dit hoesje kwam van Londen, maar de verzending ging echt heel snel.

Het enige wat hier nog over kan zeggen is dat het een heel mooi hoesje is, redelijk goedkoop en super handig!