Gehaakte minihondjes boek

Een tijdje geleden heb ik dit haakboekje 'De mooiste minihondjes haken' gekocht bij Boekenvoordeel. En het is echt zo een leuk en schattig boek dat ik het toch even wou laten zien. Ondertussen heb ik er al 2 schattige hondjes van gehaakt.

Het leuke aan dit boekje is dat het zo kleine en schattige hondjes zijn dat ze ook perfect zijn als sleutelhanger of om aan je tas te hangen. En er zijn zoveel verschillende patroontjes, natuurlijk lijken ze allemaal wel een beetje op elkaar, maar hier staan meer dan 20 hondensoorten in beschreven.

Zoals je op de foto kan zien heb ik de Jack Russelterriƫr gehaakt en dit was mijn eerste minihondje. En dan nu heb ik voor de verjaardag van een vriendin nog een hondje gehaakt, de Shiba.

Wat ik misschien minder leuk vind aan deze patroontjes is dat het altijd heel veel onderdeeltjes zijn dat je moet haken, zo heb je de kop, lijf, snuit, 2 oren, 4 poten en een staart. Dit is het gedeelte aan haken dat ik het meeste haat is het aan elkaar naaien van de verschillende stukjes.

Maar de hondjes zijn gewoon te schattig om niet te haken :D, en ik kon het gewoon niet laten om ze met jullie te delen.

Veel plezier!