April favorieten

April is weeral gedaan en mei is vrijdag begonnen, dit is het vandaag de ideale dag om jullie mijn favorieten van April te laten zien. Enkele spulletjes hebben jullie waarschijnlijk al gezien in een van mijn vorige blogposts, maar nu laat ik ook nog enkele nieuwe aankoopjes zien.

Het eerste zijn natuurlijk de cake donuts die ik vorige week heb gebakken. Ze waren echt super lekker! :D en ga ze waarschijnlijk nog vaak maken, maar dan ook eens proberen met andere soorten cake.

Als tweede ben ik zo blij met mijn nieuwe iPod touch hoesje, ik heb deze besteld op miniinthebox, en na lang wachten is het eindelijk aangekomen. Het voordeel van deze site is dat de hoesjes heel goedkoop zijn, voor dit hoesje heb ik maar 3 euro betaald.

Dan heb ik ook nog nieuwe oorbellen gekocht in een heel schattig winkeltje aan zee. Het winkeltje heet Madame Hu en daar verkopen ze allemaal dit soort oorbellen en juwelen. Ik ben echt zo blij dat ik deze heb gekozen, ze hebben een koperen rand en in het midden staat er een blauw-wit patroontje op.
En in H&M heb ik ook deze zilveren ketting gekocht voor maar 2,99 euro. Wat ik zoleuk vindt is dat het gewoon een heel eenvoudige ketting is met een zilveren buisje eraan.

In hema heb ik deze kleine stempeltjes gekocht met het alfabet erop, deze zijn leuk om ergens je naam of iets anders ergens op te stempelen. En in Hema heb ik ook 1 kilo papier gekocht voor maar 2,50 euro. Het papier is in allemaal verschillende kleurrijke patroontjes en hier ga ik binnenkort nog een DIY mee maken.

En om af te sluiten heb ik deze maand dit minihondje gehaakt. Je kon hem ook al bekijken in mijn vorige post, maar ik vind ze echt te schattig om ze niet aan jullie te laten zien. Momenteel staat hij op mijn bureau, om me te vergezellen tijdens het leren (haha!)

Hopelijk vonden jullie het leuk! En wat zijn jullie favorieten van April?