Een half jaar ArtCookReadRepeat + 5 facts about me!

Mijn blog bestaat vandaag 6 maanden! Woehoew! En ondanks ik hier toch elke week wel minstens iets opzet, heb ik het gevoel dat jullie me toch niet zo heel goed kennen. Dus ga ik jullie aan de hand van enkele foto's wat meer vertellen over mezelf :D. Veel plezier met lezen!

1. Het is eigenlijk weeral een tijdje geleden dat ik echt nog eens heb getekend. Ik doe wel een kunstrichting op school maar dat zijn meestal toch opdrachten die je niet voor je plezier gaat tekenen. Maar deze week heb ik echt eens iets getekend dat ik super leuk vond, we moesten namelijk een reproductie maken van Van Gogh.
En op de andere foto staan schetsen van voorbij wandelende mensen in het centraal station van Antwerpen, dit was ook superleuk om te doen vooral omdat je eigenlijk maar enkele seconden hebt om ze te tekenen.

2. Ik ben (een beetje) verslaafd aan computeren. En dan vooral bloggen, Pinterest, bloglovin, ... Ik kan echt uren aan één stuk achter de computer zitten en nieuwe ideeën vinden op Pinterest. Ook is fotografie door het bloggen iets geworden wat ik heel graag doe, het leuke is dat er zoveel manieren zijn om iets in beeld te brengen, haha ik kan me er echt mee amuseren :D.

3. Naast tekenen en zowat alles wat te maken heeft met creatief bezig zijn, kook en bak ik heel graag. Koken en bakken is zo leuk als je eindelijk eens een lekker receptje vindt. Vaak maak ik niet gewoon wat ik in een kookboek vind, maar is het vaak juist een combinatie van allerlei verschillende receptjes en dan verander ik het nog naar hoe ik het wil.

4. Lezen is ook gewoon super tof (haha anders zou mijn blog niet vernoemd zijn naar deze drie hobby's :) om weg te dromen in iemand anders leven, het is ook iets wat ik allang doe en ik ben echt van plan in de zomer meer te lezen, want met school heb ik vaak gewoon de tijd niet om eens rustig te gaan zitten en een boekje te lezen.

5. Shoppen! Ik ben echt een shopverslaafde, ik ga redelijk vaak shoppen maar dan koop ik niet zo heel veel. Maar als je alles bij elkaar bekijkt heb ik dan uiteindelijk super veel gekocht :).

Voilà! Hopelijk kennen jullie me zo toch al ietsje beter :)! Als je toch nog vragen hebt mag je ze altijd stellen :)!