Liebster Award #3

Ik ben dus een derde keer genomineerd voor de Liebster Award. En ja ik heb al iets meer dan 200 volgers (204 denk ik :)), maar laten we hem toch eventjes invullen. Dankjewel Angevstheworld om me te nomineren! Echt superleuk :D.
Laten we dus maar beginnen met de vragen:

- Wat is het zotste dat je ooit hebt gedaan?
Oei dit is al direct een moeilijke. Op dit moment kan ik eigenlijk niet direct op iets komen, maar ik heb al zoveel gekke dingen meegemaakt (haha!)

- Ja favoriete plaats om te eten?
Exki, Subway, Da Giovanni,...

- Favoriete ding dat je ooit hebt gekocht?
Zeker en vast deze hertenkop, alleen heb ik hem wel nog altijd niet opgehangen, oops! Maar deze is gewoon zo schattig en ik ben tegenwoordig echt verslaaf aan kleine dierenkoppen om aan de muren te hangen. :D


- 1 ding dat je het meeste haat?
Spinnen!

- Je grootste droom?
Een wereldreis maken, of gewoon heel veel landen bezoeken.

- Droomjob en waarom?
Architect, je kan er gewoon zoveel mee doen en je hebt zoveel vrijheid in je werk, je kan echt alles zelf kiezen. 

- Favoriete album?
Euhm weer een moeilijke, ik heb eigenlijk niet echt een favoriete zanger en dus ook niet echt een favoriet album.

- Wat is je guilty pleasure?
Chocolade!

- Nummer 1 op je bucket list?
Een deathride doen :D.

- Raarste ding dat je ooit is overkomen?
Euhm geen idee, is dat ook een antwoord?

Hierbij nomineer ik de volgende bloggers:

Dit zijn jullie vragen: 
  1. Op welk moment was je het gelukkigst?
  2. Wat is jouw guilty pleasure?
  3. Wat is jouw verborgen talent?
  4. Als je iets aan jezelf zou kunnen veranderen, wat zou het dan zijn en waarom?
  5. Wat is je levensmotto?
  6. Wie zou je voor een dag eens willen zijn?
  7. Wat is je droomauto?
  8. Wat maakt jouw dag een topdag?
  9. Wat blijf je telkens wee uitstellen?
  10. Welke 3 dingen staan op je bucketlist?
Dit was het dan weeral! Voor de blogs die ik heb genomineerd, laat de link zeker achter zodat ik jullie antwoorden kan lezen :D. Veel plezier!