OOTD: Lekker zomers drankje

Ondertussen dat ik hier dit artikeltje ben aan het schrijven is het buiten heel warm en zit ik hier met een lekker verfrissend aarbeien-citroendrankje dat ik zojuist heb gemaakt. Het is echt heel gemakkelijk en ik heb het in een mason jar gedaan. Ik hou echt van mason jars, ze zien er gewoon zo leuk uit en zijn ideaal om in de zomer lekker drankjes in te maken. Ik heb deze mason jar gekocht bij Blokker voor maar 3 euro.


Dit is wat je nodig hebt: een mason jar (of je kan natuurlijk ook gewoon een glas gebruiken), aardbeiensiroop, een citroen en nog wat fruit naar keuze, ijsblokjes en water (je kan ook bruiswater gebruiken als je dat lekkerder vindt).
Doe de aarbeiensiroop en ijsblokjes in de mason jar, vul de mason jar verder met water. En doe als laatste het fruit erbij, ik heb gekozen voor citroen, dit geeft een beetje een frisse smaak en dan nog wat verse aardbeien. Eens goed roeren en klaar!

Het is echt heel gemakkelijk om te maken. Ik heb het zelf al heel vaak gemaakt tijdens de examens en tijdens dit warme weer om toch wat af te koelen.

Ik heb vandaag als outfit gekozen voor een korte tuinbroek in een lichte jeansstof. Ik vind het persoonlijk heel leuk staan in de zomer, en het is toch een wat anders dan een gewoon shortje :).
Korte tuinbroek: JBC
Topje: JBC
Horloge: deallerleukste.nl

Dit was het dan weeral voor vandaag! Hoe verfris jij je tijdens dit warme weer?