Wat ik nog wil doen deze vakantie!

De vakantie is ondertussen al anderhalve week bezig en ik eigenlijk nog niet zo veel gedaan. Daarom heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt met dingen die ik deze vakantie nog allemaal wil doen. Ik heb al wel deze ananas lamp gemaakt waar ik echt super blij mee ben en staat nu op mijn kast te schitteren ;). En heb ik al 2 boeken volledig uitgelezen.

Hier is het lijstje van dingen die ik deze zomer zeker nog wil doen:
  • Op vakantie gaan
  • Mijn blog layout wat veranderen en misschien ook de naam
  • Veel DIY's maken en dan ook eens origami wat proberen en meer tekenen zodat ik misschien eindelijk eens mijn schetsboek vol krijg, haha!
  • Met vriendinnen veel afspreken
  • Eens wat meer haken en naaien, en ook zelf haakpatroontjes maken in plaats van ze van internet halen
  • Gaan shoppen in de Primark, voor die twee keer dat ik er al ben geweest, vond ik het toch wel een leuke winkel
  • Zelf juwelen maken
  • Bruin worden, hopelijk wordt het nog goed weer de komende weken
  • Heel veel receptjes uittesten, en dan vooral dessertjes, pasta's, smoothies en koekjes maken.
Zoals je kan zien wil ik echt nog zoveel dingen maken, dus hopelijk zullen er nog veel DIY's op mijn blog komen de komende twee maanden :). En dat was het dan weeral voor vandaag, wat gaan jullie nog allemaal doen deze zomer?