Juli favorieten


Ondertussen dat ik hier dit artikeltje zit te schrijven zit onze kat mee onder de bureau en is ze braafjes aan het toekijken wat ik allemaal doe. Ik vind dat het lijkt alsof juli nog maar net begonnen is, maar sinds gisteren is weeral augustus begonnen. Juli is echt heel snel voorbij gevlogen, maar ik heb toch enkele favoriete spulletjes en artikeltjes van juni en juli.

Ik ga beginnen met enkele spulletjes die ik deze maand heb gekocht.
Als allereerste deze ketting van H&M, het is eigenlijk één heel eenvoudige gouden ketting met allemaal verschillende hangertjes die je er zelf kan aanhangen. Ik vind het juist heel leuk omdat het zo eenvoudig is en het is supertof dat je zelf de hangertjes kan veranderen, zo heb je eigenlijk 20 kettingen in één.

Op vakantie heb ik ook nog deze hele leuke steen gekocht, het is een 'topaas'steen en hier hing al een ringetje aan zodat ik het gemakkelijk aan een ketting kan hangen. 

Dan heb ik ook nog deze maand 2 lippenbalsems gekocht van Yves Rocher. De ene is meer een lippotlood en heeft een beetje een roze kleur. En de tweede is een 'gewone' lippenbalsem, maar deze is toch net wat anders omdat die een vanille geur heeft. Vooral de vanille lippenbalsem is echt mijn favoriet en het helpt ook nog eens heel goed tegen droge lippen, waar ik altijd last van heb.

Verder ben ik naar de Ikea geweest, en heb ik weeral leuke stofjes en nog van alles gekocht, en ik heb ook deze leuke cactusjes en kaars gekocht. De cactusjes waren een set van drie en ze zaten ook al in een potje. Ik ben echt niet goed in planten water geven, maar gelukkig hebben cactussen heel weinig water nodig :). En ik Ikea heb ik dus ook deze kaars gekocht met aardbeiengeur. Ik vind hem echt mega leuk en hij ruikt ook heel hard :).

Nu ga ik jullie nog mijn top drie van artikeltjes laten zien die deze maand op mijn blog zijn verschenen, maar ik vind ze gewoon zo leuk dat ik het niet kon laten om ze nog eens te laten zien. 
Als eerste natuurlijk deze ananaslamp, ik blijf hem echt leuk vinden én het is ook nog eens heel leuk, gemakkelijk en goedkoop om te maken. 
Dan de M&M koekjes die ik enkele weken heb laten zien, ik heb ze nog eens een tweede keer gemaakt, en dit zijn eerlijk gezegd mijn favoriete koekjes op dit moment. 
En als laatste dit haakpennenhoesje. Hiervoor speelde ik altijd al mijn hakpennen kwijt, maar nu vind ik ze onmiddellijk en kan ik direct beginnen met haken. Het is ook weer heel gemakkelijk en het ziet er ook nog eens super leuk uit.

Hopelijk vonden jullie dit leuk! Laat me zeker weten wat jullie favorieten zijn :) En binnenkort komt er ook eens een video online, ik ben namelijk juist terug van vakantie en wil wat sfeerbeelden laten zien, dus hou mijn blog zeker in de gaten!