Shoplog: Back to School 2015


Over ongeveer 3 weken school begint het school alweer. En ik heb al mijn schoolspullen al gekocht voor het nieuwe schooljaar. Dit is eens de eerste keer ooit dat ik oprijd schoolspullen koop, andere jaren moet ik vaak nog van alles kopen als het schooljaar al bezig is. Ik heb alle spulletjes bij de Hema en Action gekocht. Dit is wat ik allemaal heb gekocht!

Als eerste deze mand van de action. Ik heb deze mand echt al op zoveel blogs zien verschijnen, maar ik kon hem nooit vinden in de Action. En toen ik er nog eens langs ging hadden ze hem eindelijk binnen. Ik vind het echt een super leuke mand en ik heb hem in het muntblauw gekocht.
In de action heb ik ook nog dit doosje gekocht met allemaal paperclips en speldjes en zo in verschillende kleuren. 

Dan heb ik ook nog 4 pakjes washi tape gekocht. Ik ben echt verslaafd aan washi tape, dus heb ik er ineens genoeg gekocht. Er zitten hele dune tussen, maar er zitten ook enkele dikke tussen. Ik heb deze gekozen met veel roze, blauw en geel. En ik heb ook nog krijtbordtape gekocht. Het lijkt dus op washi tape, maar je kan er op schrijven met een krijtje. Dit is denk ik heel handig om zo je naam op je boeken te zetten. En al deze tapes zijn ook van de Action.

In de Action heb ik ook nog een DIY agenda gekocht. Deze is heel eenvoudig bruin, maar ik ga hem natuurlijk nog een beetje opvrolijken. Op school krijgen we wel een agenda die we altijd moeten invullen, maar in deze kan ik dan mijn planning maken. 

Als laatste van de action heb ik deze tip-exen, lijmroller en draagbare oplader gekocht. De lader is echt heel handig als de batterij van je gsm of iPod snel plat gaat. Dan kan die hiermee toch nog mee opladen. Wat ik wel een nadeel vind is dat de draagbare oplader best wel veel tijd nodig heeft om volledig op te laden. Maar hij wel heel goedkoop, ik denk dat het ongeveer 5 euro was.

Dan heb ik natuurlijk ook nog enkele spulletjes bij de Hema gekocht. Ik heb deze elastische boekcovers gekocht. Ik ben meestal veel te lui om mijn boeken te kaften en kaftpapier gaat op de een of andere manier ook heel snel kapot bij mij. Dus deze boekcovers zijn heel handig, ze gaan niet kapot en het is natuurlijk heel makkelijk om rond je boek te doen. 

Als laatste kocht ik ook nog deze notitieblok voor wiskunde en deze is heel handig doordat hij toch nog een vakje heeft om losse papieren in te steken. En ik heb er ook meteen nog een pak papier bij gekocht. 

Dit zijn mijn spulletjes voor school. Hopelijk vonden jullie het leuk. En waar heb jij je schoolspullen gekocht?