Wat ik nog wil doen deze vakantie: UPDATE


In het begin van de vakantie heb ik jullie enkele dingen laten zien die ik deze vakantie nog wil doen. En vandaag ga ik jullie laten zien wat ik heb gedaan van die dingen en welke niet. En morgen is het spijtig genoeg de laatste dag van de vakantie :(. Vandaag heb ik nog een dagje verlof, morgen moet ik nog een dagje werken en dinsdag moet ik terug naar school. Ik kijk er wel naaruit om al mijn vriendinnen terug te zien maar ik heb echt nog geen zin om te moeten studeren. 

Op vakantie gaan: check!
Ik ben een weekje op vakantie gegaan naar de Vogezen in Frankrijk en heb daar echt super veel toffe dingen gedaan, zoals onder andere gaan paragliden :) Hier kan je er een filmpje van bekijken.

Mijn blog layout wat veranderen en misschien ook de naam: check!
Ik heb de naam van Art Cook Read Repeat verandert naar Astrid Things, de oude paste niet meer bij mijn blog en nu schrijf ik gewoon veel meer over dingen die ik zelf echt heel leuk vindt. En ik heb ook mijn blog layout verandert, maar toch wil ik het nog een beetje veranderen dus dat moet ik nog even uitzoeken (haha ik ben echt heel slecht in van die dingen veranderen ;))

Veel DIY's maken en dan ook eens origami wat proberen en meer tekenen zodat ik misschien eindelijk eens mijn schetsboek vol krijg, haha!: check!
Ik heb uiteindelijk niet zo heel veel getekend (mijn schetsboek is nog lang niet vol maar er zijn al wel enkele tekeningetjes bij gekomen) , maar ik heb wel enkele DIY's gemaakt en heb echt nog heel veel leuke ideetjes dat ik nog moet maken.

Met vriendinnen veel afspreken
Dit is niet echt gelukt. Ik heb wel enkele keren met vriendinnen afgesproken en dat was altijd wel heel gezellig, maar we konden vaak gewoon niet afspreken omdat niemand tijd had haha!

Eens wat meer haken en naaien, en ook zelf haakpatroontjes maken in plaats van ze van internet halen: check!
Ik heb echt veel gehaakt deze vakantie en heb ook nog een hele leuke tas gemaakt voor mijn mama (hier is het artikeltje). En er zijn echt nog zo veel dingen die ik nog wil halen, maar waar ik gewoon nog geen tijd voor heb gevonden. 

Gaan shoppen in de Primark, voor die twee keer dat ik er al ben geweest, vond ik het toch wel een leuke winkel
Dit is spijtig genoeg niet gelukt! Ik wil er echt graag nog eens een keertje naartoe en nu is er ook een in Gent, dit is toch al wat dichterbij, dus hopelijk ga ik er snel naartoe.

Zelf juwelen maken: check!
Ik heb leuke oorbellen gemaakt en die kan je hier bekijken.

Bruin worden, hopelijk wordt het nog goed weer de komende weken
Ok, dit is ook niet gelukt. Ik verbrand gewoon veel sneller dan dat ik bruin.

Heel veel receptjes uittesten, en dan vooral dessertjes, pasta's, smoothies en koekjes maken: check!
Dit is ook gelukt, Ik heb onder andere M&M koekjes gebakken, een nutella mug cake gemaakt, en een lekkere maaltijd gemaakt met pasta, mesto en tomaat.

Dit waren mijn 'doelen' voor deze vakantie. Ik vindt dat ik er toch wel redelijk veel heb kunnen behalen, maar enkele heb ik zo maar half kunnen doen, dus die ga ik nog zeker doen tijdens het schooljaar.

Wat hebben jullie allemaal gedaan in de vakantie?