Augustus favorieten!

Het is vandaag weeral 2 september, het school is terug begonnen (haha ik kan al niet wachten tot de volgende vakantie ;)). En vandaag ga ik jullie mijn favorieten van augustus laten zien.

 Eerst ga ik beginnen met enkele leuke spulletjes die ik heb gekocht/gekregen. Als allereerste deze super leuke cactus die ik heb gekregen van een goede vriendin. Deze staat echt super leuk op mijn kamer :) (nog eens bedankt btw :))

Dan heb ik ook nog hele leuke oorbellen gekocht toen ik in Frankrijk was. Deze komen van een heel klein schattig winkeltje vol met van die soort spulletjes. Deze oorbellen heb ik echt al zoveel gedragen en het zijn nu echt mijn favoriete oorbellen geworden.

Ik ben ook nog vorige week naar de Flying Tiger geweest, daar heb ik deze goude en zilvere stiften gekocht. Ze zijn echt super mooi, de zilvere werkt perfect, maar de goude werkt spijtig genoeg niet zo goed bij mij. En in de Flying Tiger heb ik ook deze super leuke gom gekocht in de vorm van een schildpad. Hij is gewoon super schattig en hij heeft ook nog eens een leuk kleurtje.

Als laatste heb ik deze twee 'shoppers'. Op de witte staan allemaal schattige zwarte katjes en kocht ik ook voor maar 2 euro bij de Flying Tiger, dus die kon ik zeker niet laten liggen. En op de zwarte staat een quote 'I don't want to be interesting, I want to be good.' van Mies van der Rohe van het Barcelona Paviljoen. Ik heb deze shopper gekregen van een vriendin en deze vindt ik ook echt super tof!

Om af te sluiten wil ik jullie zoals altijd ook nog enkele artikeltjes laten zien die persoonlijk mijn favoriet zijn. Zoals ik jullie al eerder heb verteld ben ik naar Frankrijk geweest en ben ik daar gaan paragliden. Op vakantie had ik veel gefilmd dus heb ik alle beelden in een leuk filmpje gezet. Paragliden was echt zalig om te doen en zou het zeker nog willen doen als ik nog eens in de bergen ben. Het geeft je gewoon een heel vrij gevoel en je hebt zo een mooi uitzicht en nu ik hier dit zit te typen zou ik echt direct willen terug gaan naar Frankrijk om te paragliden. de video en de blogpost kan je trouwens hier bekijken.
Daarnaast heb ik ook nog enkele toffe DIY's gemaakt. Ik heb deze ananas stempel gemaakt en daarmee mijn agenda versierd en ook nog deze bloemetjes bladwijzer gehaakt. Deze zijn alle twee ideaal om het nieuwe schooljaar vrolijk te starten.
En als laatste dit heerlijke receptje dat ik heb gemaakt door eigenlijk gewoon wat te experimenteren, en de combinatie vind ik echt super lekker!

Wat zijn jullie favorieten van de maand augustus?