OOTD: Ik hou van dit weer!

Het is alweer zooo lang geleden dat ik een Outfit Of The Day heb gedaan, ik heb juist even gekeken en de laatste dat ik heb gedaan is al bijna 3 maanden geleden. Dus vandaag ga ik nog eens een OOTD doen! Yay! En heel deze week is het echt zo'n leuk weer, het nog niet te koud en het regent niet, dus het ideale weer om een kleedje te dragen :) Toen ik enkele weken geleden na het school even ging shoppen, zag ik dit kleedje al hangen en natuurlijk hadden ze niet de juiste maat binnen, dus heb ik het kunnen bestellen en enkele dagen later kunnen gaan ophalen.

Vandaag heb ik echt een hele saaie dag op school, maar gelukkig heb ik wel niet zo veel te doen deze week omdat we nog op uitstap gaan naar Brugge dus daar kijk ik al wel naar uit!

En dan nu wat meer over mijn outfit. Als eerste wil ik toch nog eens zeggen dat ik dit echt een super leuk kleedje vind gewoon omdat het zo eenvoudig is met toch een leuk printje en ik ben er nu al zeker van dat ik het veel ga dragen. Normaal draag ik nooit zoveel kleedjes buiten zo enkele leuke die ik echt precies constant draag en dit is er ook zo eentje.

Kleedje: JBC
Ketting: H&M
Grijze panty: Hema







Wat vinden jullie ervan?