Q&A: jullie vragen beantwoord

Ondertussen al een weekje geleden heb ik een oproep gedaan om een Q&A te doen, dus jullie konden daar jullie vragen achterlaten en vandaag ga ik ze beantwoorden. En laten we gewoon meteen beginnen met de eerste vraag:

IS ER IETS IN JE LEVEN WAT JE GRAAG NOG EEN KEER ZOU BELEVEN, ZO JA WAT?
Dit vind ik echt een super leuke vraag, en mijn antwoord is PARAGLIDEN!!! Zoals jullie misschien al wel weten, of nog niet weten, ben ik in de vakantie gaan paragliden. En dit is echt super leuk om te doen, eerst en vooral gewoon de ervaring op zich, even van een berg lopen en hop! je zit ineens bijna 2 km boven de grond, maar daarnaast ook dat je zo ver kan kijken en dat het langs de ene kant een soort van 'kick' geeft maar langs de andere kant geeft het ook weer een soort van rust.

ALS JIJ EEN STUK FRUIT ZOU ZIJN, WELKE ZOU JE ZIJN EN WAAROM?
Ik zou zeker en vast een aardbei zijn. Mijn favoriete fruit zijn aardbeien en het is echt iets dat ik elke dag kan eten en ik zou het nooit beu worden. En buiten dat ze heel lekker zijn, ruiken ze ook nog eens heel lekker en zien ze er heel schattig uit. :)

WAT ZIJN JE HOBBY'S NAAST BLOGGEN?
Oke, houd je vast, hier komt mijn lijstje: haken, naaien, boeken lezen, DIY projectjes maken, schetsen, shoppen, koken, bakken, ...

VoilĂ  dat was het dan voor deze Q&A, als je toch nog een vraag hebt mag je die altijd stellen en dan kan ik ze beantwoorden in een volgende Q&A. Veel plezier met lezen!