Q&A Oproep: Stel je vraag!

Vandaag is dit mijn 100ste blogpost dat ik schrijf. Ik kan het zelf bijna niet geloven dat ik er al zoveel heb geschreven en dat ik al zo lang met bloggen bezig ben, ok over 2 maanden wordt mijn blog 1 jaar, maar het lijkt voor mij echt alsof ik dit al jaren doe. En ik zal dit natuurlijk nog blijven doen.

Maar nu toch even om te 'vieren' dat dit mijn 100ste blogpost is wil ik graag een Q&A doen. Je mag alles vragen wat je maar wilt en doe vooral eens lekker zot! Hoe gekker, hoe beter :). Dat kan bijvoorbeeld gaan van wat is je lievelingseten tot vragen over mijn blog, mezelf of eender wat.

En ondertussen laat ik jullie toch ook nog even een outfit zien van op vakantie. Het was toen geen goed weer, eigenlijk een beetje zoals vandaag en ik besef juist dat ik vandaag juist hetzelfde aanhad.

T-shirt: Pimkie
Vest: Vero Moda
Sjaal: Pimkie
en dan ook nog eens mijn fototoestel :)

Als laatste wil ik jullie natuurlijk allemaal eens bedanken om mijn blog te lezen, het betekent zo veel voor mij en het is natuurlijk super om de reacties te lezen.

Laat jullie vragen maar komen!