Swan Market Antwerpen: My day in pictures

Vorige week zondag was het autovrije zondag in Antwerpen, en ik ben er even naartoe geweest. Er was de Swan Market, vele kraampjes over fietsen en nog veel meer. En vandaag ga ik jullie mijn dag in foto's laten zien.

Eerst zijn we met de fiets naar Antwerpen gefietst en zijn we gestopt aan de Grote Markt. Want hier stond namelijk de Swan Market waar ik echt heel graag naartoe wilde gaan. Het is een markt afkomstig uit Rotterdam met allemaal hele leuke en schattige kraampjes waar ze vooral veel zelfgemaakte spullen, juwelen en nog veel meer verkochtten. 


En ik kon me natuurlijk niet inhouden en ik heb 2 dingetjes gekocht. Zo was er een kraampje met alleen maar cactusjes, dus hier heb ik dan ook een heel klein cactusje uitgekozen en deze was maar €1,50. En als tweede heb ik dit hertje gekocht. Het zat eerst in een houten plaatje en dan moet je het er uit duwen en in elkaar zetten. En deze was ook maar €2,50. 

Daarna zijn we nog even naar de Groenplaats gewandeld en daar stonden nog enkele standjes van de stad over fietsen. Zo was er een kraampje waar je zo snel mogelijk op een stadsfietsje moest fietsen en dan kreeg je op het einde een tas van vĂ©lo Antwerpen met enkele foldertjes in, een flesje water en een lippenbalsem. 

Om da dag af te sluiten hebben we een frozen yoghurt ijsje gegeten bij Moochie. Ik vind dit ijs echt zo lekker en het is ook nog eens heel leuk dat je het volledig zelf kunt samen stellen.

En dit was mijn dag in Antwerpen! Wat hebben jullie dit weekend al gedaan?