Action Shoplog

 Ik ben dit weekend weeral eens naar de Action geweest en natuurlijk ben ik thuisgekomen met heel wat spullen die ik eigenlijk niet nodig heb ;).

Laten we eerst beginnen met de dingen die ik echt nodig had en dat is deze lijm en oplader. De lijm is gewoon heel handig om papier te plakken en de oplaaddraad van mijn iPod is bijna kapot dus heb ik deze al gekocht voor nog geen €1,50 en hij werkt echt heel goed voor deze prijs. :)

En dan nu alle dingetjes die totaal niet nodig heb, maar ze toch zo leuk waren dat ik ze niet kon laten liggen. Deze set van 2 stempeltjes vond ik echt heel leuk, vooral omdat het roze inkt is en de tekstjes zijn ook heel leuk, 'Smile' en 'Hello there'. 

Dan heb ik ook een springtouw gekocht, want we moeten voor school namelijk een les L.O geven en ik heb rope skipping gekozen dus kan ik nog een beetje oefenen want ik kan het eigenlijk niet zo goed (haha ik ben dan ook zo slim om deze sport te kiezen ;)). En dan doe ik ook nog eens een beetje sport :) 

En als laatste en leukste ding heb ik een hertenkop gekocht, natuurlijk geen echte, maar ik heb echt al een soort van verzameling van allemaal verschillende dierenkoppen om aan de muur te hangen. Deze vond ik juist heel leuk omdat hij er heel realistisch uitziet, en deze was maar €5 voor een grote hertenkop van ongeveer 17cm. In de Action hadden ze ook nog een grotere versie en die was 40cm groot en kost €12.

Ik ben echt super blij met al deze spulletjes, en dan vooral de hertenkop! Wat heb jij zoal gekocht in de Action?