Essence Nail art express dry drops: review

Zoals ik jullie heb beloofd in mijn vorige post ging ik deze nail express dry drops van Essence reviewen. Ik zag het liggen in Kruidvat, en ik heb het gewoon gekocht om eens uit te proberen of het goed werkt.

Dus eerst en vooral even uitleg over hoe je het juist moet gebruiken. Je brengt gewoon je nagellak aan op je nagels zoals altijd, maar dat duurt altijd zo lang op te drogen dus dan kan je er gewoon even een druppeltje op laten vallen met het handige pipetje en dan droogt de nagellak echt supersnel.

Toen ik het juist had gekocht dacht ik dat dit toch niet goed ging werken voor maar €2, maar het werkt echt supergoed! Toen ik het aanbracht op mijn nagels was de nagellak gewoon binnen de 30 seconden volledig droog. Het is ook heel gemakkelijk om aan te brengen met het pipetje en je kan lang doen met zo een potje, want per nagel heb je maar 1 of 2 druppeltjes nodig. Ik vind het echt zo handig en ga dit vanaf nu altijd gebruiken als ik mijn nagels lak, want als ik mijn nagels eens lak dan stoot ik altijd wel ergens tegen en is het helemaal verpest, maar dat gaat nu niet meer gebeuren ;)