Mijn dag op de Flair Shopping Day

 Terwijl dat jullie dit berichtje zitten te lezen zit ik waarschijnlijk al op de bus naar VenetiĆ«, want ik ga namelijk op eindejaarsreis met school naar VenetiĆ«. Dit is echt de eerste kaar dat ik zo ver ga en ik kijk er al enorm hard naar uit.

Zoals ik jullie vorige week al heb gezegd ben ik vorige week zondag naar de Flair Shopping Day geweest in het Wijnegem Shopping Center. Het was echt superleuk en er waren echt heel veel standjes waar je iets kon doen.

Eerst waren er vooral beauty standjes waar je je make-up en haar kon laten doen, maar dit was zo lang aanschuiven dat we dat toch maar niet hebben gedaan.


Verder was er een hele leuke creatieve stand, oeps ik weet de naam al niet meer, maar hier kon je dus iets kiezen om te decoreren. Dit was ook lang aanschuiven maar het was zeker en vast de moeite. Je mocht kiezen uit 4 verschillende dingen: een notitieboekje, spiegeltje, glazenonderzetters of een tas. En ik ben voor dat laatste gegaan, een tas. Op de grote tafel in het midden stonden vanalle spullen waarmee je je tas kon versieren. Ik heb gekozen om een sjabloon te gebruiken met een textielstift. Ik vind het resultaat echt heel leuk en het is ook echt heel gemakkelijk om te maken.

Naast alle standjes hebben we natuurlijk ook wat gewinkeld. Zo heb ik deze jas gekocht, die je in mijn vorige outfitpost al kon zien. En dan heb ik ook nog in de Flying Tiger dit leuke marmerplakvel gekocht. En in het Kruidvat deze mail art express dry drops, en hier komt zeker nog een review van op mijn blog.


Dit was mijn dag in het Shopping Center! ;)