September favorieten!


Het is vandaag weeral 4 oktober en september is weeral voorbij, de tijd vliegt echt snel. Ondertussen heb ik al heel veel werk voor school, maar tussen het leren door ga ik jullie mijn favorieten van september laten zien.

Eerst ga ik beginnen met mijn favoriete spulletjes dat ik voorbije maand heb gekocht. Als eerste dit schetsboek. Het is een heel envoudig bruin schetsboek en bruin is toch weer eens wat anders dan zwart wat ik normaal heb. Deze komt van boekenvoordeel en was maar €5.

Als tweede natuurlijk dit schattig cactusje en houten hertje dat ik enkele weken geleden heb gekocht op de Swan Market. Ze hebben daar echt zo veel leuke spulletjes dat ik gewoon alles wilde kopen, maar ja dat is natuurlijk nog al duur dus heb ik me maar ingehouden. 

Verder heb ik ook nog een nieuwe haaknaald gekocht, wauw niet zo heel interessant, maar deze vind ik heel leuk omdat er een 'softgrip' omheen zit. En ik ben trouwens bezig met het haken van een heel groot walvis kussen, dus daarbij komt zo een softfgrip zeker van pas.

Als laatste heb ik weer eens een lippenstift gekocht. Ik ben echt een beetje verslaafd aan deze van de Hema. De vorige die ik had heb ik helemaal opgemaakt dus heb ik weer dezelfde gekocht omdat ik hem zo goed vind. Dit is een 'Moisturising Lipstick' in de kleur 01. 

En om af te sluiten laat ik jullie mijn favoriete berichten zien dat ik deze maand op mijn blog heb gezet. Als eerste dit super schattige uiltje dat ik heb gehaakt. Ik ben hier echt zo blij mee en hij is ook nog eens heel handig als sleutelhanger. Dan ook nog deze herfstwishlist. Ik moet eigenlijk echt nog eens kleren gaan kopen voor de herfst, maar ondertussen heb ik al wel een dingetje er van gekocht, namelijk het blauwe kleedje dat je al kon zien in mijn vorige OOTD. En om af te sluiten deze 3 DIY's dat ik heb gemaakt voor terug naar school.

Wat zijn jullie favorieten?