Oktober Favorieten!

 Wauw, wat vliegt de tijd toch snel, het lijkt wel alsof het schooljaar nog maar pas is begonnen maar het is ondertussen al 2 maanden bezig en is het al november. Vandaag ga ik jullie mijn favoriete spulletjes van oktober laten zien.

Als allereerste natuurlijk deze zak die ik heb gemaakt op de Flair Shopping Day waar ik enkele weken geleden naartoe ben geweest. Je kan er alles hier over lezen!



Als tweede en derde productje deze Essence nail art express dry drops en nagellak. Het eerste is echt heel handig om over je nagellak aan te brengen zodat het snel droogt, nu moet ik niet meer een half uur wachten totdat de nagellak droog is maar is het maar een halve minuut. En daarnaast heb ik ook nog een nieuwe kleur nagellak gekocht en deze is ook van Essence. Dit is de 'colour of the year' '48 my love diary'.

Verder heb ik in de Action een kleurboek voor volwassenen gekocht. Het leek me eens leuk om uit te testen of het leuk is, dus heb ik er wat ingekleurd op de bus naar Venetiƫ. En ik geef toe dat het heel leuk en verslavend is, maar het duurt natuurlijk wel lang totdat je een kleurplaat afhebt door de kleine vakjes. En deze was maar 1 euro in de Action, zeker een aanrader!

En zoals ik jullie natuurlijk al wel heb verteld ben ik met school vorige week op eindejaarsreis geweest naar VenetiĆ« en daar heb ik ook veel souvenirtjes gekocht zoals onder andere deze rugzak en armband. Het armbandje hebben we met heel onze kamer gekocht en is dus een mooie herinnering aan deze reis. En de rugzak verkochten ze in een heel klein souvenir winkeltje en vond ik gewoon zo leuk dat ik hem niet kon laten liggen. 

Wat zijn jullie favorieten van deze maand?