Wat ik zo leuk vind aan de herfst!

Vandaag is echt zo een dag met typisch herfstweer, alle bladeren liggen al op de grond en het begint stilletjes aan kouder en kouder te worden. In de herfst vindt ik het dan ook heel gezellig om lekker in de zetel te zitten met een warme tas thee. Dus vandaag ga ik jullie mijn favoriete dingen laten zien voor in de herfst.

  1. Als allereerste vind ik het heel leuk om een herfstwandeling te maken en door de mooi gekleurde bladeren te wandelen.
  2. Lekker warme thee te drinken vlak voor dat je gaat slapen. Ik ben momenteel verslaafd aan de thee van Clipper en dan met de smaal strawberry en elderlyc, naast de lekkere thee vind ik ook dat de doosjes heel leuk zijn versierd.
  3. Nu het buiten veel te koud is, heb je extra veel tijd om nieuwe dingen te proberen, zoals een nieuw receptje uitproberen. 
  4. Of een nieuwe do it yourself maken, vind ik ook altijd super leuk!
  5. En dan natuurlijk ook nog eens wat haken of breien, omdat haken met warme wol in de zomer niet zo leuk is. 
  6. En als laatste, je hebt een goede reden om te gaan shoppen, want je zomerkleren zijn nu veel te koud. En je kan wat nieuwe accessoires kopen voor in je kamer zodat het lekker gezellig wordt. :)
VoilĂ  dit is wat ik heel graag doe in de herfst! En nu aan jullie: Wat vinden jullie zo leuk/of juist niet leuk aan de herfst?