6 x Cadeau ideetjes

Kerstmis is al over een paar dagen en daarom heb ik enkele cadeau ideetjes uitgezocht die je kan geven aan een vriendin of je mama of je zus of ... Dit zijn allemaal spulletjes die ik zelf heb gekregen voor mijn verjaardag of sinterklaas of die ik zelf heb gekocht voor mezelf of om aan iemand te geven.

 Het eerste ideetje is deze mason jar. In de pot kan je allemaal spulletjes steken waarvan je denkt dat een bepaalde persoon leuk gaat vinden. Ik heb er een oorbellenhoudertje ingestoken van de Flying Tiger met oorbellen en een zelf gehaakte donut. Zo heb je enkele kleine cadeautjes en zal er zeker iets tussen zitten dat die persoon leuk vindt.

Als tweede heb ik dit haakboekje, dit is natuurlijk altijd goed voor iemand die haakt. Er staan echt heel veel leuke en grappige patroontjes in en het is natuurlijk ideaal voor een feest om in het thema van het boekje te blijven.

Het derde cadeau ideetje is dit boek van Flow, het 'Book for Paper Lovers 3'. Ik heb het boek echt al elke jaar gekregen en het staat vol met papiertjes met leuke patroontjes. 

Dan heb ik deze doos eens gekocht in een heel leuk winkeltje. En zoals je kan zien staat er een fototoestel op geprint. Ik gebruik het om mijn camera in te bewaren en in het kleine ronde vakje voor de doos kan je je lader steken.

Vervolgens heb ik deze leuke kaars gekocht voor de verjaardag van een vriendin. En er staat op 'Hip hip hip hooray'.  Deze komt van de Hema en heb je ook nog met andere leuke tekstjes erop.

Als laatste heb ik nog dit leuke lampje gekocht. Het is een heel klein bureaulampje en je kan het voetje eraf halen zodat je het op een boek kan zetten om in het donker te lezen.

Hopelijk vonden jullie dit leuke ideetjes. En wat gaan jullie geven met Kerstmis of Nieuwjaar?