Stem voor de Amigurumipatterns.net wedstrijd!!!


Ik heb meegedaan aan de haakwedstrijd van Amigurumipatterns.net. Yay! Het is echt zo een leuke site, je vind er heel veel haakpatroontjes op en dit jaar doen ze dus ook een wedstrijd ;). De wedstrijd was dit jaar in het thema 'circus', dus heb ik een schattig olifantje gehaakt en meegedaan natuurlijk.

Je kan stemmen sinds gisteren en het kan tot en met dinsdag 8 december 2015.
Wat moet je doen:
Klik op deze link, dan kom je rechtstreeks op de stempagina terecht.
Het eerste ontwerp dat je ziet is normaal gezien dat van mij en mijn olifantje heet 'Flappy the elephant' by Astrid. Om te stemmen moet je op 5 ontwerpen stemmen, dit doe je door op het rode hartje te klikken zodat het groen word. Het zou natuurlijk heel lief zijn als je op dat van mij klikt ;)
Als je er 5 hebt gekozen komt er automatisch een kadertje om je naam en e-mailadres in te vullen, bevestig je stem en KLAAR!!

Het is dus helemaal niet moeilijk en je zou me er een heel groot plezier mee doen :)!!!

De voorbije weken waren al heel druk met school en ik ben nu ook begonnen met de examens :/, maar ik kijk er al naar uit om erna veel te bloggen en nieuwe DIY's te maken.

Liefs
Astrid