Essence Satin Matt top coat review

Een tijdje geleden heb ik deze Essence Nail Art Satin Matt top coat gekocht en wilde het eens uitproberen. Daarbij kocht ik ook nog een leuk nagellakje in de kleur 48 my love diary ook van Essence. Ik koop echt heel vaak dit merk gewoon omdat ze zo goed zijn voor hun lage prijs. Ze kostten denk ik nog geen 2 euro.

Ik heb ze tijdens de feestdagen eens uitgetest. Ik begon met het aanbrengen van 2 dunne laagjes van de 48 my love diary. En tussen elke laag nagellak gebruik ik altijd deze Express dry drops, deze heb ik een tijdje geleden al gereviewd en het artikeltje daarover kan je hier lezen. Na dat de 2 laagjes volledig droog waren heb ik de Satin Matt top coat aangebracht en ook weer heel snel laten drogen met de express dry drops. Het geeft echt een een hele mooie matte look en hij is dus zeker geslaagd. Mijn nagels zijn nu mooi mat en de nagellak blijft ook iets langer zitten dan als je geen top coat gebruikt.

Ik vind het zelf niet altijd even mooi als je nagels zo heel hard blinken en met deze top coat wordt het dus gewoon matt. Hij is zoals elk product van essence heel goedkoop en werkt ook heel goed dus zeker en vast een aanrader.