OOTD: bloemenkleedje

Enkele weken geleden ben ik met een supergoede vriendin gaan shoppen en ze heeft ook een blog, Worldofideas. En toen heb ik heel veel kleren gekocht in de solden. Andere jaren vind ik nooit iets in de solden, maar deze keer wel. Zo heb ik onder andere dit bloemetjeskleedje gekocht. Daarnaast heb ik nog een rokje, vestje en t-shirt gekocht, maar dat zal ik in een volgende outfit of the day eens laten zien.

Kleedje: Pull and Bear
Panty: Hema
Het is ondertussen al de laatste dag van de vakantie en natuurlijk heb ik al mijn huiswerk uitgesteld tot de laatste dag van de vakantie, waardoor ik vandaag nog een hele hoop testen moet leren en taken moet maken, wat een leuke laatste dag van de vakantie haha!

En ik heb ook eindelijk een nieuwe instagram account gemaakt voor mijn blog, die kan je hier vinden. 

Wat heb jij gedaan in de vakantie?