Shoplog: Primark, H&M en Hema

Het is weeral een hele tijd geleden dat ik iets heb geschreven, maar dat kwam doordat ik het superdruk had met een maquette dat ik moest afmaken. Het is eindelijk af en dat gevoel vind ik altijd super tof! Maar enkele weken geleden ben ik met een vriendin gaan shoppen in Gent. En daar zijn we natuurlijk naar de Primark gegaan en nog enkele andere winkels.

Ik zal als eerste met de Primark beginnen.
Als eerste wilde ik natuurlijk een onesie kopen. In de Primark hebben ze er echt zo veel en zijn ze ook heel goedkoop. Ik heb deze pinguïn onesie gekozen en hij is ook super zacht.

Ook vind ik de haarrekkers van de Primark heel goed. Op de een of andere manier vind ik andere rekkers nooit goed omdat ze altijd te los of te vast zijn voor de dikte van mijn haar, maar deze van de Primark zijn juist goed voor mij. En hiervan heb ik dan ook ineens 2 pakjes van meegenomen, dus heb ik zo'n 100 rekkers, haha nu kom ik even toe ;).

Toen we naar de kassa gingen lagen daar nog deze schattige kaarsen en heb ik nog een geurkaars meegenomen. Ik heb de geur Cinnamon Mapple gekozen en deze ruikt een beetje naar kaneel en heeft echt een hele straffe geur.

Daarna zijn we naar de H&M geweest en heb ik echt zoveel kleren gepast en uiteindelijk maar 1 ding gekocht. Dat is dit bloesje met gekko's op en het is nu echt een van mijn favoriete bloesjes geworden en heb ik al zo vaak gedragen.

Vervolgens had ik nog een nieuwe USB stick nodig voor school. En heb ik deze in de Hema gevonden. Het is een lampje en hij geeft ook echt licht als je hem in de computer steekt, hoe leuk is dat! Deze USB stick heeft een geheugen van 8gb.

En om af te sluiten nog iets dat ik niet in Gent heb gekocht maar van een heel leuk tweedehandswinkeltje bij mij in de buurt. Daar vond ik dit houten poppetje, dat je zo van houding kan veranderen en het lijkt me echt super leuk om dit eens te proberen tekenen.