Washi tape DIY's



Ik heb echt een kleine verslaving aan washi tape kopen, en vaak blijft het ook op de kast staan in een mooie pot. Maar nu heb ik dus een paar kleine DIY's met washi tape voor jullie!

Voor diegene die het niet weten, washi tape is eigenlijk gewoon papier tape in hele leuke kleurtjes met allemaal verschillende patroontjes. Je kan er heel snel en gemakkelijk dingen mee versieren, maar je kan het er ook super makkelijk weer afhalen.

De eerste is een notitieboek dat ik volledig heb versierd met washi tape, door het volledig te beplakken. Ik heb het hier met een saai schoolboek gedaan, om het toch wat meer op te fleuren. 

Bij een ander boekje heb ik gewoon de zijkant beplakt, deze was al een beetje aan het kapot gaan, dus nu is die weer helemaal gemaakt. En aan de andere zijkant heb ik een klein rond buisje gemaakt om je pen in te steken .

En als laatste heb ik een saai notitieblok houdertje vol washi tape geplakt.