M&M koekjes: recept


Gisteren heb ik nog eens M&M koekjes proberen te bakken. Normaal gezien mislukken koekjes altijd bij mij om de een of andere reden, maar deze keer zijn ze heel goed gelukt :). Het receptje heb ik hier gevonden, maar de chocoladestukjes heb ik vervangen door M&M's, af en toe heb ik de hoeveelheden of ingrediƫnten een beetje verandert en ik heb het natuurlijk vertaalt voor jullie!



Benodigdheden


- 1 kopje boter
- 1 kopje witte kristalsuiker
- 1 kopje bruine suiker
- 2 eieren
- 2 theelepels vanille-aroma
- 1/2 theelepel zout
- 3 1/2 kopjes zelfrijzende bloem
- M&M's


Het recept


Doe de boter en de suikers in een grote kom en mix. Voeg de eieren en vanille-aroma toe en mix verder. Dan doe je beetje bij beetje de bloem erbij en het zout en mix je tot een glad beslag. En als laatste schep je voorzichtig de M&M's door het deeg. Maak bolletjes deeg en leg ze op een bakplaat met bakpapier en dan duw je de bolletjes voorzichtig plat. Steek ze 10 minuten in een voorverwarmde oven van 180°C.