Enkele nieuwe spulletjes

Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik de afgelopen paar weken heb gekocht. Het zijn allemaal enkele kleine spulletjes die gewoon leuk zijn om in je kamer te zetten.


Het eerste is een kapstok in de vorm van een hondenkop. Hij is echt zo schattig en hangt zelfs al aan mijn deur :D. Deze heb ik gekocht voor ongeveer 5 euro bij Blokker. Tegenwoordig ben ik echt verslaafd aan van die dierenkoppen die je aan de muur kan hangen. Ze zijn gewoon zo leuk!


Het tweede is een juwelendoos van Hema. Hij is blauw met bolletjes en langs de binnenkant heeft deze een roze/oranje kleur. Hiervoor had ik geen juwelendoos en gebruikte ik een klein doosje met lades, maar dit werd te klein en heb ik deze leuke juwelendoos gekocht, hij is ook echt super schattig en leuk om op je kast te zetten.

In Hema heb ik ook een gele kaars gekocht in de vorm van een ananas en deze zit in een glazen potje. Het is gewoon een vrolijk versierinkje om op je kast te zetten, want ik vind hem gewoon te mooi om echt te laten branden.

En het laatste is niet echt iets leuk om op je kast te zetten, maar het is wel iets heel handigs, namelijk een harde schijf! (haha, waarom zet ik dit er zelfs op? :)) Ik had er nog geen en ondertussen heb ik toch al een paar duizenden foto's op mijn laptop staan en het zou jammer zijn dat als er iets met mijn laptop gebeurt dat ik dan alle foto's kwijt ben. En wat ik ook heel grappig vond is dat hij zo klein is, ik heb er een van 1TB en hij is ongeveer even groot als een gsm!

Enkele dagen geleden ben ik weer eens gaan shoppen, dus de volgende dagen zullen er nog enkele 'outfit of the day''s komen. Ik kijk er al naar uit!

Hopelijk vonden jullie het leuk en wat vind er van?