Nieuwe boeken: John Green

Het is weeral woensdag dus tijd voor een nieuw artikeltje! Het zijn bijna examens, dus zal ik spijtig genoeg de komende weken niet zo veel kunnen posten. Maar vandaag ga ik jullie enkele boeken laten zien.

Enkele dagen geleden heb ik eindelijk alle boeken van de auteur John Green gekocht. Deze boeken heb ik besteld bij Bol.com, het is echt een hele goede en betrouwbare website, en er was toen ik ze een week geleden ook een actie van 2+1 gratis. Enkele maanden geleden heb ik al 'The Fault In Our Stars' gelezen, en na dit fantastische boek wil ik toch ook de andere boeken van deze schrijver lezen. Mijn review van 'The Fault In Our Stars' kan je hier bekijken.

Het eerste boek dat ik nu heb gekocht is 'Paper Towns'. Ik kijk er echt al naar uit om dit boek te lezen, want binnenkort komt er een film van. En ik wil het boek graag al lezen voordat ik de film ga zien. De cover ziet er ook gewoon super mooi uit en dit spreekt mij vaak al het meeste aan wanneer ik een boek wil lezen.

Het tweede is 'Will Gayson, Will Grayson'. De mysterieuze cover maakt mij al nieuwsgierig. En soms gebeurt het bij boeken dat alles al verklapt word bij de korte inhoud op de achterkant, maar bij dit boek maakt het het alleen maar mysterieuzer.

Heet derde boek is 'An Abundance Of Katherines'. Als je de korte inhoud leest, lijkt het me een grappig boek, maar de boeken van John Green zijn vaak wat meer aan de triestige kant.

Als laatste boek heb ik 'Looking For Alaska' gekocht. Bij dit boek heb ik echt geen idee wat ik moet verwachten. Ook vind ik het een beetje vreemd dat de nederlandse versie een helemaal andere titel heeft dan de originele engelse versie, namelijk in het nederlands is het 'Het Grote Misschien'.

Momenteel ben ik nog 'Insurgent' aan het lezen en vanaf dat deze serie uit is wil ik echt direct deze boeken lezen. Ze lijken me allemaal zo goed, vooral omdat ik 'The Fault In Our Stars' al super vond.

Hopelijk vonden jullie het leuk! En welke boeken zijn jullie momenteel aan het lezen?