A few sketches


Terwijl ik dit artikeltje zit te schrijven ben ik juist terug van school en had ik even zin om eens wat te schetsen. Wauw deze dag was echt een van de stomste dagen van mijn leven, oke misschien een beetje overdreven maar de trams staakten vandaag in Antwerpen. Dus na heel lang wachten had ik eindelijk een tram vanochtend en daarna moest ik nog eens meer dan een half uur wandelen om op school te geraken. En er juist toen ik nar huis kwam heb ik 2 bussen genomen en uiteindelijk ook nog een half uur moeten wandelen naar huis in de regen. Het ws natuurlijk niet leuk, maar ik heb wel mijn sport voor vandaag al gehad ;).

Zoals ik al zei heb ik er juist nog even wat geschetst in mijn klein schetsboekje, en ik bedacht me juist dat ik dat nog nooit aan jullie heb laten zien, dus bij deze hier zijn enkele schetsen! :)