Venetië! My week in pictures


Zoals ik jullie al heb verteld zat ik voorbije week in Venetië. We gingen dus met school op eindejaarsreis naar Venetië voor enkele dagen en ik heb er echt zo veel prachtige dingen gezien. Ik ben zelf nog nooit verder geweest dan Frankrijk, dus was het deze keer wel iets heel anders.


We zijn zondagmiddag vertrokken en na een busrit van 18 lange uren zijn we maandagochtend eindelijk aangekomen in Venetië. We hebben heel veel mooie tentoonstellingen, musea en kerken bezocht. En natuurlijk heb ik ook al heel veel foto's van Venetië genomen met de mooie uitzichten en brugjes met water.



Lekker veel ijsjes eten :).




In de Biennale van Venetië.


In het Peggy Guggenheim Museum een lekkere thee drinken ;).




Laatste dag vlak voor we op de boot stapten om naar huis te gaan.
Na 4 fantastische dagen in Venetië zijn we dan naar huis gegaan. Het was echt een van de tofste reizen dat ik ooit heb gedaan en Venetië is ook nog eens zo een leuke en mooie stad.