Flow Book for Paper Lovers 3


Ik ben al heel het weekend druk bezig met het maken van mijn scriptie voor mijn jaaropdracht en ligt heel de grond vol met boeken. Het is weer typisch iets voor mij om bijna alles het laatste weekend te moeten maken, haha :)  Maar tussen al het schrijven door wilde ik jullie nog dit leuke boek laten zien. Het is het Flow Book for Paper Lovers dat elk jaar uitkomt en dit is ondertussen al het derde. Het vorige boek kan je hier bekijken.

Zoals elk jaar zit het boek weer vol met allerlei leuke papiertjes. Zoals onder andere: gekleurd papier, briefpapier, papier met leuke patroontjes, envelopjes om zelf te maken, kaarten, cadeaulabels, een sterrenslinger, slinger met quote, vlaggetjes om uit te knippen, huisjes om in elkaar te plakken, kleurplaten, ...
Kort samengevat gewoon super veel mooi papier!

Ik heb ondertussen al de drie boeken en toch beginnen ze niet te vervelen. Ik vind de papiertjes gewoon veel te mooi en zijn superleuk om dingetjes mee te maken. Wat ik misschien wel een beetje jammer vind is dat het elk jaar een beetje hetzelfde is, vorig jaar zaten er ook al vlaggetjes in. Op zich is dat heel leuk, maar als er misschien een beetje meer vernieuwing zou zijn, dan zou dat veel leuker zijn.













Het boek kost ongeveer 17 euro en daarvoor krijg je echt meer dan 300 pagina's aan leuke papiertjes, zeker een aanrader!