Terug van weggeweest!


Wauw het voelt weer zo goed om gewoon in de zetel te kunnen neerploffen en een artikeltje te kunnen schrijven. Het is ondertussen al anderhalve maand geleden dat ik een artikel heb geschreven en ik heb het zo gemist. Ik had namelijk de voorbije weken geen tijd om iets te schrijven. 

Eerst hadden we heel veel te doen voor school, het voelt alsof we een stuk of honderd toetsen hadden, dat was natuurlijk niet zo ;). Na alle testen had ik 'externe voorjury' van mijn eindwerk en ik had dan heel veel werk, maquette maken, plannen, schetsen, enzovoort... En ik stel altijd alles uit tot het laatste moment, oeps! ;) Na heel veel stress te hebben voor de jury heb ik goede punten gehaald, jeej!
Dan wil ik jullie nog, een beetje te laat, een zalig Pasen wensen.
Na Pasen vertrok ik voor een weekje naar zee. Het was eindelijk eens een rustige week en ben ik heel veel gaan wandelen en fietsen tussen de velden, in de duinen en aan het strand.
Nog even wat sfeerbeeldjes van aan zee:



Dan heb ik nog genoten van een dagje Bobbejaanland, het was toen echt super rustig en heel mooi weer.

Maar nu heb ik genoeg tijd om blogpostjes te schrijven, en heb ik al een hele hoop ideeën, er komen zeker nog een paar outfit postjes, DIY's en shoplogs want ik heb weer een hele hoop nieuwe dingen gekocht. Oh ik kijk er al naar uit om dat allemaal te kunnen schrijven!