Schetsen in de Zoo


Ik kom ineens tot het besef dat de vakantie al in de helft is en dat ik helemaal nog niet zoveel gedaan heb. De tijd gaat echt veel te snel voorbij en ik wil echt nog zo veel dingen doen! Maar er is nog altijd een volle maand te gaan tot het begin van het schooljaar. Oké ik begin zelfs pas half september omdat ik ga verder studeren, dus nog anderhalve maand te gaan! :D Maar genoeg gezaag over de tijd. Vorige week ben ik een dagje naar de Zoo van Antwerpen geweest en heb ik enkele schetsen gemaakt.

Toen ik in de Zoo aankwam besefte ik dat ik mijn schetsboek thuis had laten liggen. Haha echt iets typisch voor mij, op locatie tekenen vind ik super leuk, maar ik vergeet gewoon altijd een schetsboek mee te nemen en het is altijd zo vervelend als mensen willen zien wat je tekent, maar daar heb ik me nu eens niets van aangetrokken. Ik ben in het winkeltje gaan kijken en daar vond ik deze balpen en dit boekje. Het is een boekje waarvan het papier poopoopaper is, het papier is dus gemaakt van de uitwerpselen van olifanten. Voordat je het je begint af te vragen, nee het stinkt niet, haha ;) Maar het papier is wel wat dikker en heeft een beetje een speciale structuur.


En dan kon ik eindelijk beginnen schetsen. Ik teken vooral de pinguïns, vissen en vogels het liefst en dat heb ik dan ook gedaan. De schetsen vind ik zelf niet zo goed, maar voor minder dan een minuut tijd te hebben voor elke schets, omdat de dieren daarna toch weer verandert zijn van houding, vind ik dat het nog een beetje meevalt. 









Die eend dacht dat hij een flamingo was, haha ;)


En deze pinguïns waren zo lief om te poseren voor mij.