Het is vakantie!


Het einde van de vakantie is bijna in zicht, nog zo een twee weekjes en dan begint voor de meeste mensen het school terug! Ik heb echt het gevoel dat ik nog niets heb gedaan, natuurlijk is dat niet zo, maar ik wil gewoon nog zo veel doen in zo een korte tijd. Haha wie kent dat gevoel?

Ik ben dit jaar niet echt op vakantie geweest, buiten een paar dagen naar de Ardennen. Dus daarom wil ik toch terug even dat zalige vakantiegevoel naar boven halen, dat ik momenteel echt niet heb.

Vorig jaar ben ik een week naar de Vogezen in het noorden van Frankrijk geweest. We hebben daar echt super veel leuke dingen gedaan. En het allerleukste, zaligste, zotste, meest fantastische, ... was dat ik ben gaan PARAGLIDEN!!!
Van deze zalige vakantie heb ik vorig jaar ook een filmpje gemaakt en op YouTube gezet, dus dat kan je hier vinden.


Voor de mensen die paragliden, parapente, duovlucht, ... of hoe je het ook wilt noemen, niet kennen: Samen met een instructeur heb je een grote rugzak aan met een soort stoeltje in, aan de rugzak hangt dan een parachute, hiermee loop je gewoon supersnel van een berg en even later vlieg je! Oké dit was weer een hele duidelijke uitleg, maar in het filmpje wordt het zeker duidelijk.

De andere dagen zijn we ook gewoon heel veel gaan wandelen en heb ik heel veel sfeerbeeldjes gefilmd, de natuur is er echt super mooi. En het geeft je zo een machtig gevoel als je daar op een berg staat op 1000 meter hoogte en kilometers ver rondom je kan kijken.

De laatste tijd probeer ik ook elke dag iets op instagram te zetten, dus hier rechts vanboven kan je mij volgen op al mijn sociale media. En ik ben ook volop bezig met mijn blog een wat nieuwere lay-out te geven.

Hoe is jullie vakantie al geweest?