Schetsen in de trein + 2 jaar AstridThings


Woohoow! Mijn blog wordt 2 jaar! Exact 2 jaar geleden ben ik deze blog begonnen om al mijn random ideeën op kwijt te kunnen. Ik ben niet iemand dat een blog kan schrijven over 1 bepaald thema, maar ik schrijf juist gewoon over alles waar ik ben in geïnteresseerd, waar ik mij mee bezig houd in mijn vrije tijd, over de rare hersenkronkels in mijn hoofd, en de creatieve ideetjes die ik af en toe heb.

De laatste tijd ben ik weer heel veel aan het tekenen, haha bij mij gaat dat echt zo in ‘fases’, soms is het haken, dan weer schilderen, dan tekenen, enzovoort… Dus ik wil jullie vandaag mijn schetsen van de laatste paar weken laten zien. Doordat ik nu op kot zit, neem ik elke week de trein om naar huis te gaan, dus je kan het al raden, er zijn echt heel veel schetsen van op de trein. Wat moet je anders een uur lang zitten doen?


En vanochtend ben ik nog naar het SMAK in Gent geweest. Voor school moeten we deze week een museum bezoeken en moeten we ook een bewijs hebben dat we er zijn geweest. Dus ik heb daar ook enkele schetsen gemaakt.


Dan heb ik ook nog enkele tekeningen van cactussen, omdat ik altijd als ik iets van kleur wil gebruiken pak ik automatisch groen, en er staan ook enkel cactussen op mijn bureau, dus ja begin ik automatisch planten te tekenen.
Ondertussen dat ik dit artikeltje heb geschreven zit ik rara.. weer op de trein, haha!  Veel plezier met kijken!